شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۹:۵۹

برف هم مانع فعالیت در بندر انزلی نشد

باشگاه خبری فراساحل: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان گیلان و جلسات مکرر کمیته بحران بنادر و دریانوردی گیلان و هماهنگی‎های از پیش صورت گرفته، تخلیه و بارگیری کالا با روال عادی و ارایه خدمات به صاحبان کالا در سریعترین زمان انجام شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل از مارین تایمز، مهندس چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان که در جلسه کمیته مقابله با بحران حضور داشت، با بیان  این مطلب افزود: تیم کمیته مقابله با بحران این اداره کل، امسال نسبت به سالهای قبل خیلی خوب و به موقع وارد عمل شد و این حاصل جلسات و مانورهایی بود که قبلا اجرا شده بود و خوشبختانه همه عوامل توانستند در کنار هم آنچه که وظیفه این اداره کل هست را به خوبی انجام دهند. وی اظهار داشت: البته همیشه کمبودهایی وجود دارد و هدف از برگزاری این جلسه، گزارش کارهای انجام شده است و اینکه بتوانیم در بحرانهای احتمالی بعدی بهتر و هماهنگ‎تر کار کنیم.

مهندس چراغی همچنین از مسئول و دبیر کمیته مقابله با بحران بنادر و دریانوردی گیلان خواست تا در آینده گزارش موثّق از وضعیت جوی هوا در خصوص شروع و خاتمه برف داشته باشند تا بتوان برنامه ریزی دقیق تر برای مقابله با آن و همچنین پاکسازی انجام داد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان همچنین از اعضای کمیته خواست تا مشکلات احتمالی تجهیزات و خودروها قبل از بحران مورد بررسی قرار گیرد. وی همچنین از اولویت‎ها برای پاکسازی سخن گفت و اعلام داشت: برای پاکسازی، ابتدا پای اسکله‎ها، معابر و محوطه‎ها، ورودی انبارها، و سپس به ترتیب درهای بندر و ورودی‎ها و شهرک‎های مسکونی و همچنین خیابان‎های منتهی به اداره کل و شهرک‎های مسکونی در اولویت قرار دارند.

مهندس چراغی خاطرنشان کرد: اگر شهرداری و نهادهای ذیربط برای پاکسازی معابر شهر نیز درخواست همکاری نمایند، این اداره کل آمادگی لازم دارد تا به همشهریان گرامی نیز جهت پاکسازی و بازگشایی معابر شهری، خدمات ارایه دهد. در این جلسه، مسئول و دبیر کمیته مقابله با بحران بنادر گیلان به ارایه گزارش کارهای انجام شده پرداخت و سایر اعضا نیز ضمن ارایه گزارش به تبادل نظر پرداختند.



  کد خبر : 2835
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :